آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

[عنوان ندارد]

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۸، ۰۴:۰۶ ق.ظ
توی تاریکی هرشب، دنبال کبریت می گردم، تا نیمه سیگار عمر را با طعم مونده و تلخش، دود کنم . توی تاریکی، همه چیز مثل هم میشه. منطق من کنار منطق دنیا  حجم مشابهی دارن.  نگران این نیستم که فلسفه من چرنده یا فلسفه کهنه و نخ نمای این دنیا. راستی ؛پیش تر ها چگونه رفاقت را ،خاطره را هجی می کردم؟ خاطرم نیست.خاطرم نیست... .
۸۸/۰۱/۲۲
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی