آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

[عنوان ندارد]

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۸، ۰۶:۲۹ ق.ظ
روح سرکش بی قرار عاشق جوان من! همیشه همین طور بوده ای؛ تو می روی و من پشت سرت می دوم صدایت می کنم و نمی شنویدستت را می کشم که نروی , مرا هم با خود می کشیتهدیدت می کنم , به من فاتحانه لبخند می زنی می روی بی محابا می روی...دل تنگ که می شویزخم دار  که می شوی آزرده و خسته پا که می شوی. ..باید آرامت کنم و عقل و مصلحت را مرهم زخمت کنمتا باز کی به شوقی پر بکشی و من سراسیمه در پی ات بدوم...
۸۸/۰۸/۱۷
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی