آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

ای یقین یافته ، بازت نمی نهم ...

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۴:۳۰ ق.ظ
دیشب ، هفده سالگی ام ؛ با همان اندیشه های رویایی ِ طلایی و همان اندام ِ بی نقص ِ بکر در کالبد ِ من ، پرسه می زد... لابلای کتاب های نوجوانی ام ؛ دست نوشته هایی دور ، روی کاغذهای نم گرفته  از خیانت ِ انبار ِ خانه ، خاک می خوردند که پیش از این  برای سراغ گرفتشان حوصله نبود . اندیشه های یاغی  و عاصی ِ دخترکی که فریاد می زد تا بگوید ؛ فریادش از عصیان نیست ، عقیده هایی است که نمی خواهد ، عقده شوند ! چه طعم گسی داشت ! و چه شگفت زده شدم از یادآوری آن همه زلالی و شفافیت که به کدری گراییده است . شاید ، باید دلم را به هوا خوری ببرم  جایی دنج و خلوت غافلگیرش کنم و لختی آزادش کنم از دغدغه ی  روزگار ِ سراسیمه ، در این فرصت پکی به سیگار بزنم و ساکت و آرام ، تلخی ِ گذشته را دود کنم  ... .
۸۹/۰۶/۲۱
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی