آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب
یک بسته شکلات میلکا اکسترا کاکائو ، پیش رویم است ، یک کلمه می نویسم ، یک تکه می خورم ! این یعنی  : حالم خوب نیست و دارم دوپینگ می کنم. تلفنی با مدیر اجرایی یکی از شهرستان ها حرف می زنم ، سرش داد می کشم که : هه ! اسم خودت را گذاشته ای مهندس!؟ این یعنی  : حالم خوب نیست و بی ظرفیت شده ام . دخترک تماس می گیرد و برایم می خواند : عاشقتم والسلام ! قند در دلم آب نمی شود ! و می گویم : من هم عاشقتم مادر ، این یعنی : خسته ام . اس ام اس پشت اس ام اس از چند نفر می آید که : تو خوبی ؟  یک جواب برای همه شان می فرستم که : عالی ، بهتر از این نمی شوم ! این یعنی  : فکرم مشغول است ، رهایم کنید . عینک بر چشمم ، هدفون بر گوشم ، از جایم تکان نخورده ام از صبح ؛ تو گویی دارم به شدت کار می کنم ! این یعنی : از صبح هیچ کاری نکرده ام ، حواس ام این جا نبوده ، اصلن  . پرنده ای می آید و می نشیند روی تاقی کنار پنجره ی روبرویم و با خرده نان هایی که برایش ریخته ام ؛ مهمانی می گیرد  ،همکاران بر می گردند و نگاهم می کنند و لبخند برلب ، منتظر ِ واکنش همیشگی ِ  پُر شوق ِ من اند ، نگاهشان می کنم و چشمانم ناخودآگاه خیس می شود ! این یعنی : دل خوش سیری چند !؟ خواهرانم ، یکی در میان تماس می گیرند ؛ می گویم : خوبم ، نگران نباشید ! این یعنی : کجایید ؟ آغوشتان را می خواهم. پسرک سَرَم را طولانی در بغل می گیرد ، رهایم که می کند ، می گوید : مامانی ! چرا تا دست بهت می زنم گریه می کنی!!؟ این یعنی: اشک هایم به تلنگری بند است  و ناخودآگاه جاری شده و لبان خندان ِ مرا لو داده است ....می نشینم ، نفسم را حبس می کنم و حافظ را باز می کنم :          "ذرّه را تا نبود همت ِ عالی حافظ         طالب ِ چشمه ی خورشید درخشان نشود "
۹۰/۰۴/۱۸
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی