آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

من ، تو ، او

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۵۲ ق.ظ
من شعر می بافم تو نوازش ام می کنی  او می کُشد من کیک می پزم تو چای می نوشی او  کُشته می شود من می نویسم تو می خوانی ام او می لرزد من انار ، دانه می کنم تو به من می خندی او می اُفتد من نگاهت می کنم تو نگاهش می کنی او نابیناست من روزنامه می خوانم تو می نویسی او ساکت است من می بوسمت تو می بویی ام او مُرده است من فکر می کنم تو می خوانی اش او نمی فهمد ...
۹۰/۱۱/۱۷
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی