آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

تصور می کنم

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۱۰ ق.ظ
تصور می کنم ؛ دراز کشیده‌ام روی مبل، چشم‌هایم را بسته ‌ام. خوش‌ ام. شمد نازکی کشیده ام  رویم. نور نارنجی ملایمی ریخته روی چوب میز ، موسیقی برای خودش جاری ‌ست ...  آرام ، و من خیال می‌کنم این گوشه ‌ی ساکتِ دنیا، زمین چه آرام‌تر می‌چرخد ، هوا چه سبک‌تر است، زمان چه خوشایندتر می‌گذرد ، و من چه حالِ خوشِ یواشِ مطبوعی دارم برای خودم.  تو نشسته ای آن کنارتر ، با یک کاغذ و قلم ، یا یک لپ تاپ شاید ... می نویسی ، بی‌حرف.   این‌جا می‌شود که زمان بایستد دنیا بایستد هیچ‌چیز نچرخد ؛ واژگون نشود ؛ نریزد هرگز.    تو خیال کن ؛ بوی خوراک چینی، بوی کته‌ ، بوی دود مطبوع تازه، بوی چای و زولبیا بامیه ، بوی سبزی‌ پلو با کوکو هم گه‌گاه بپیچد توی اتاق.    این‌جا می‌شود زمان بایستد آدم برود ، بماند ،  بازنگردد ، هرگز .   منتظر می‌مانم  ...
۹۱/۰۸/۱۵
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی