آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

ماییم و موج ِ سودا

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ق.ظ
دیروز برای خودم جایزه خریده ام ! یک دفترچه‌ی زرد و نارنجی و سرخ ! دفترسفید را ورق می زنم ، بوی کاغذ نو مستم می کند و لبخند می زنم . فکر می کنم ... این همه امکان ! این همه فضای خالی . تصور می کنم این صفحه ها می توانند پراز خبرهای خوشحال و شکلک های لبخند باشند ؛‌  دوستی های جدید ؛‌ حس های شگفت ؛‌ مهمانی های طولانی ؛  سفرهای هیجان انگیز ؛‌ تاریخ های یواشکی و ‌کلماتی که زیر جُلکی می خندند!  کاغذهای سفید را نگاه می کنم ، لبخند می زنم و  به روی خودم نمی آورم که  دفترچه های سیاه امروز پُر هستند از : یادآوری تلفن به دکتر فلان ، وقت چشم‌پزشک ، تاریخ جلسه بهمان ،‌ پرزنت فلان پروژه ،‌ نوشتن بهمان مقاله ،‌  کلاس های متعدد دخترک ، کلاس های فوق متعدد پسرک !
۹۲/۱۲/۰۴
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی