آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

یک حجم مدام ِ‌عشق

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ
همیشه در خواب خودش را گره می‌زند!   دست و پایش را صاف می‌کنم ، رویش را می‌کشم، موهایش را نوازش می‌کنم و گردنش را می‌بویم. ناله می‌کند و رویش را برمی‌گرداند، یک تکه از قلب من از ناله‌اش مچاله می‌شود و فکر می‌کنم یک تکه بزرگ از قلبم همیشه مچاله خواهد ماند.   دیوانگی شیرینی ست بچه دار شدن .   اولین بار تکان خوردنش مثل ماهی زیر پوست کشیده ی شکمم . اولین بار بغل کردن آن نوزاد ناتوان و بی پناه. اولین کلمه‌ها. اولین قدم. اولین زمین خوردن. اولین رکاب زدن. آن نگاه عاشق ِ‌شش ماهگی اش. خنده های بلند بلندش. اولین باری که نوشت : مادر . حرف های گنده‌تر از دهانش . تحلیل های سیاسی اش.     یک حجم مدام ِ‌عشق بوده این بچه . یک حجم ِ مدام نگرانی . یک طناب محکم که بادبادک ِ‌رویاهایم را گره زده به زمین؛ زمینی که خود رویاست !
۹۳/۱۰/۲۲
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی