آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

۵ مطلب در آذر ۱۳۸۸ ثبت شده است

ازپس شعله شمع نگاهت می کنم ؛ سایه ای که نور از مژگانت روی صورتت ساخته؛ چهره ات را مغرور تر و پر ایهام کرده است ؛ لبخند شفافی که هر از چند گاهی صورتت را می پوشاند ودر پی اش نگاه ِ دلنشینی که در هیاهوی اطراف مرا می جوید؛دلم را لبریز از عشقی وصف نا شدنی می کند، مرد هفت ساله من!
۰ نظر ۲۷ آذر ۸۸ ، ۲۰:۳۶
آبان دخت
می دانی ... زیبایی بیشتر مدیون حاشیه های تاریک است تا سطوح روشن, از من دورتر بایست؛ می خواهم تو را در سایه روشن ایهام ببینم... .
۰ نظر ۲۵ آذر ۸۸ ، ۰۸:۲۶
آبان دخت
انگار ؛ وقتی کسی را دوست داری , برای رفتن و دست کشیدن همیشه یا "زود" است یا "دیر"... "به موقع" زمانِ کاسبان است!
۰ نظر ۲۳ آذر ۸۸ ، ۰۹:۵۸
آبان دخت
برای من دعا کن... چشمان تو گل آفتاب گردانند ؛ به هر جا نگاه کنی , خدا همان جاست... .
۰ نظر ۱۶ آذر ۸۸ ، ۱۲:۱۸
آبان دخت
این روزها دلم می خواهد؛کسی مواظبم باشد دلم می خواهد ؛کسی نگران کم خوابی هایم باشد و  نیمه شب  شیر گرم دستم دهد دلم می خواهد؛کسی همراهی ام کند در ترافیک بی امان این شهر شلوغ! دلم می خواهد؛کسی در ماشین منتظر آمدنم باشد  دلم می خواهد؛کسی سایه ام را بشناسد  دلم می خواهد؛کسی ساعتها روبرویم بنشیند و مرا بشنود و نگاهم کند و هیچ نگوید دلم می خواهد؛کسی دلداریم دهد دلم می خواهد؛کسی در برابر بی تابیهایم سکوت کند و در آخر ببخشد مرا دلم می خواهد؛کسی گاه به تلنگری نهیبم زند  دلم می خواهد؛برای کسی مهم باشم دلم می خواهد؛کسی گیسوانم را نوازش کند  دلم می خواهد ؛کسی عطر گردنم را بشناسد دلم می خواهد؛کسی وقتی بوی مشابه عطر مرا استشمام کرد ,دلش بلرزد دلم می خواهد؛کسی وقتی یک پیرآهن سرخ پشت ویترین مغازه ای دید ؛هماهنگی رنگ سرخ و موهایم برایش مرا تداعی کند. دلم می خواهد؛کسی از داشتنم دلخوش باشد دلم می خواهد؛برای کسی با عشق کیک بپزم دلم می خواهد؛کسی یواشکی دستکش در جیبم بگذارد تا ناغافل دستانم یخ نکند دلم می خواهد؛کسی مهربانانه برایم کروکی مسیر را بکشد تا راه را گم نکنم دلم می خواهد؛کسی روی آینه برایم شعر بنویسد . . این روزها ؛دلم می خواهد؛ کسی مواظبم باشد... .
۰ نظر ۰۳ آذر ۸۸ ، ۰۵:۴۳
آبان دخت