آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

دنیای این روزای من

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۱۳ ق.ظ
هیاهو که می خوابد ، من و شب که تنها می شویم  ، قهوه ای درست می کنم ، نور را کم می کنم ، در مبل فرو می روم و لپ تاپ را می گذارم جلوی رویم ... با خودم ، که تنها می شوم ، یک مرتبه حس می کنم تمام روزم را به سرگردانی و گم گشتگی در میان انبوه  ِ چیزهایی گذرانده ام که از من نیست و از من نمی ماند ... . پرسشی ، ذهن ام را می کاود  ؛  چند سال ِ دیگر ؛ من به چه چیز ِ این روزهایم ، می بالم ؟
۸۹/۱۲/۱۶
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی