آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

[عنوان ندارد]

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۸، ۱۰:۵۳ ق.ظ
امروز از آن روزهاست از هفت صبح رو به پنجره ای که شهر را زیر پایم می گشاید نشسته ام ، هراز چند گاهی چشم از مونیتور می گیرم و به برج میلاد در غبار فرو رفته نگاه می کنم ،اس کیو ال سرور در یک پنجره باز است ؛ ویژوال استودیو در  یک پنجره و رشنال در پنجره ای دیگر و من از صبح حتا یک خط کد هم ننوشته ام.   امروز از آن روزهاست از هفت صبح رو به مونیتور نشسته ام ؛چای داغ  را در فنجانم می ریزم و مزه گس چای سرد را مزه مزه می کنم و به خاطرم می آورم که یادم رفته بنوشمش.   امروز از آن روزهاست که شنیدن صدای خنده دخترک که برایم شعر تازه اش را می خواند ،شوق را در دلم زنده نمی کند.   امروز از آن روزهاست که تلخ می خندم و به تلنگری گونه هایم خیس می شوند. نوشته های مثبت و انرژی بخش چسبیده به مونیتور را می خوانم و تنها به این می اندیشم که چه بی اندازه تنهایم.     امروز از آن روزهاست... .
۸۸/۰۱/۲۹
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی