آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

رها ...

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۲ ق.ظ
او هنوز جلوی آینه ایستاده است و با صدایش ، هوا را مسموم می کند و من فکر می کنم ؛ چقدر دورم از این جزئیات سخیف ، از این ایده آل های کوچک . هر یاوه را چون گره ای در ذهنش ، با وسواس می بندد آه که گفتن "خداحافظ " ، چه قدر برایم راحت است  و چه قدر لذت بخش ... یادم می افتد که از روزی که سیندرلا شدم و پیرآهن ِ سخت ِ مروارید دوز تنم کرده ام ، چه سخت نفس کشیده ام! پیراهن ِ سخت ِ مروارید دوز ِ ناراحتم را از سینه ام به پایین سُر می دهم و برهنه به زیر ملحفه ی لیز و سرد و پر از ستاره ام می خزم ، در تاریکی ، سیگاری روشن می کنم و عریان و سیال سهراب می خوانم... .
۸۹/۰۴/۰۱
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی