آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

من

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۰۶ ق.ظ
فکر می کنم ، بخش بزرگی از زندگی من در ذهنم می گذرد . گاهی ، چیزها بیش از آن که عینی باشند  ، تعبیر ِ ذهنی دارند ، برایم ... .  شکلشان می دهم ، کلمه شان می کنم و با کلمات ِ ذهنم عشق بازی می کنم  . گاهی ، کلمات بزرگ می شوند و مرا می بلعند و گاه نوازشم می کنند و در آغوش ام می کشند . شاید از همین روست که این قدر هویت ِ واژه ها برایم مهم است و آدم های تاثیرگذار ِ زندگی ام ، همیشه کسانی بوده اند که خوب بلدند کلمات را به جا و به زمان ، به جا آورند . و خُب ... ناگزیر آدم هایی که کلمات را نمی شناسند ؛ در دنیای ذهنم بالنده نمی شوند ! پی نوشت : واژه را می بویم ، مزه مزه می کنم ، لمس اش می کنم ، باورش می کنم بر نوشته  ؛ چونان واژه واژه ی انگشتانت ، بر تیره ی پشتم !
۹۰/۰۹/۲۹
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی