آبان نوشت

نظرات را منتشر نمی کنم :)

بایگانی
آخرین مطالب

مراقبه

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ق.ظ

در چله‌ی تابستان، پنجره را باز گذاشته‌ام.

گاهی هوا گرم می‌شود، گرم و طاقت‌فرسا، گاهی هم باد می‌وزد، ملایم و خنک.

 

دیشب به خودم قول دادم!

دیشب به خودم قول دادم که دست از مدام‌ پیش‌بینی‌ کردنِ‌ هوا، مدام‌ چک‌کردنِ‌ هواشناسی، مدام‌مراقبِ‌ آینده‌ بودن بردارم!

باد اگر بوزد، حالم خوب است، گرم هم که بشود، حتما چاره‌ای، چیزی پیدا می‌کنم.

مدام به بازکردن و بستن در و پنجره فکر نمی‌کنم دیگر! پنجره را باز گذاشته‌ام باد بوزد.

 

کسی در بزند هم، در را باز خواهم کرد. این‌جوری جهان امن‌تر و آرام‌تر است.

۹۵/۰۵/۲۳
آبان دخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی